Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензинова 166-ица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бензинова 166-ица

    Здравейте, колеги! Много ми харесва 166-ицата, отдавна се заглеждам по сайтовете. Сега излезе една бензинова. За да не пускам линкове от други сайтове - има я в познатите сайтове за продажби на коли, тя е единствената червена, предлага се във Враца, 2005 година. На едно място я пише за 3990, на друго - за 4000. Има ли някаква уловка, как ви изглежда на пръв поглед тази кола от обявата? Трудна ли е за поддръжка бензиновата Алфа? Ще съм ви благодарен за мненията, а дай, Боже, мога да ви стана и реален съфорумец, със съответната красива Алфа Поздрави!

  • #2
    Ако е тази фейса е коментирана и в друга тема.Колата по снимки не изглежда никак зле,като изключим скъсаното гумено уплътнение на шофьорската врата което няма как да се случи за 150к,но както и да е
    За подръжката ще чуеш милион мнения и за окачването и за мотора,но ако колата е добра(задължително диагностика и тест драйв преди покупка) скачай и няма да останеш разочарован.

    Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Тя пък днес следобед е изчезнала от сайтовете, явно са я купили. Нищо, търсенето ще продължи.

      Comment


      • #4
        Здравей, колега. Колата на живо не изжглежда толкова добре, колкото на снимките, но ще постарая да я постегна, за да приеме подобаващ вид. Има доста косурчета, които вече са в процес на отстраняване.

        Съвет от мен - за първа Алфа си вземи от частно лице, по-възможност някой колега от форума. По къщите са най-често "пакетни коли", освен ако не е някой наистина запазен екземпляр, който обаче ще ти струва поне колкото обслужен еквивалент с БГ регистрация и история за престоя си тук.

        Понеже гледаш бензинови 166 с новия фейс, ще дам обратна връзка и за дупнишката 2,5 V6 на газ:

        Колата седи от доста врме, на момчето не му се занимаваше да носи акумулатор да я запали да чуем как работи този шестак Но от огледа:

        Изглежда, че е карана до последно, преди да дойде време за голямо обслужване - като пример - дискове, и предни, и задни, са доста изядени и са за смяна, може да им провериш цените. Има леки драскотини по боята, най-сериозното мисля беше в десния ъгъл на предната броня. Също в дясно, прагът зад предната гума стоеше неестествено и разстоянието меджу калника и вратата не ми се стори ОК спрямо другата страна - мисля, че е имало някакъв удар, но не мога да преценя колко сериозно е било. Вътре салона е сравнително запазен, на задната седалка има две точици (надрано/скъсано), конзолата отстрани има разни видии и следи от други такива

        Цената - на 4 900 е готов да я даде, аз не можах да му смъкна повече.

        В темата, където обсъждаме обявите за 166 има и обратна връзка за 3.0-ката автоматик.
        Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
        Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
        Thank you, VFTI, thank you!

        Comment


        • #5
          Аз шси търся скоро 3.2 V6 от 2005 нагоре, ама май няма да ме огрее да намеря в БГ. Внасят само някакви гадни дизели автоматици, разцепени от каране.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
            Аз шси търся скоро 3.2 V6 от 2005 нагоре, ама май няма да ме огрее да намеря в БГ. Внасят само някакви гадни дизели автоматици, разцепени от каране.
            Да ти кажа честно и аз се бях спрял на този вариант. Но тези коли са редки в оказионите, дори и в Италия. Човек трябва да се отдаде на закупуването доста сериозно - и като време, и като път - ще бъде голямо приключение. Ценово - би трябвало до 15 000лв да се вмести човек, овсен, ако не се хвърли на супер запазен екземпляр, който спокойно ще стъпи на цената на новото Типо да речем.
            Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
            Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
            Thank you, VFTI, thank you!

            Comment


            • #7
              Мдаа и аз повече от година се оглеждам за читаво 3.2,ама не и това си е,имаше едно форумно много гледано,но го очука градушката и така и не разбрах какво стана с тази кола,та и аз съм се спрял на вариант от чужбина и постоянно дебна за читав екземпляр.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                Мдаа и аз повече от година се оглеждам за читаво 3.2,ама не и това си е,имаше едно форумно много гледано,но го очука градушката и така и не разбрах какво стана с тази кола,та и аз съм се спрял на вариант от чужбина и постоянно дебна за читав екземпляр.
                Колата на Geniusloci, 2004 беше и я даваше накрая за смешни пари. До колкото знам, замина на части за съжаление.

                Comment


                • #9
                  Точно за нея говоря,бяхме се разбрали като мине огледа по каското да се чуем,ама аз звънях 3-4 пъти и после ми стана неудобно да нахалствам,та така и изгубих дирите на тази страхотна кола.Въпреки градушката аз и бях много навитак.

                  Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    Аз шси търся скоро 3.2 V6 от 2005 нагоре, ама май няма да ме огрее да намеря в БГ. Внасят само някакви гадни дизели автоматици, разцепени от каране.
                    http://www.cars.bg/c1539703
                    Virus Alfa

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
                      Супер е, ама ако се напъна още съвзем малко взимам CLS 350 в супер състояние от познат, а двете коли нямат много допирни точки...

                      Comment


                      • #12
                        Да този екземпляр и аз го видях и ми грабна окото,но не е в моя ценови диапазон.

                        Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          абе на тея ТИ какво точно им е различно?
                          и като гледам волана сие е същия, салона и той, праговете хром и пише ТИ - на нормалните пише алфа ромео.
                          Освен джантите не виждам нищо в съществено в тая кола ....
                          аз ли греша?

                          щото ако си купя 2 стикера и едни джанти и моята е бъде ТИ
                          ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от cvetelin Покажи съобщение
                            абе на тея ТИ какво точно им е различно?
                            и като гледам волана сие е същия, салона и той, праговете хром и пише ТИ - на нормалните пише алфа ромео.
                            Освен джантите не виждам нищо в съществено в тая кола ....
                            аз ли греша?

                            щото ако си купя 2 стикера и едни джанти и моята е бъде ТИ
                            - 18ките точно и само с тази шарка
                            - стикерите под мигачите, и отзад под 166
                            - спортно окачване ( по ниска е от нормалните ФЛ 166 и нито пружините нито амор. са еднакви с нормалните )
                            - на седалките подшивките на емблемата "алфа" са винаги от бял конец
                            -кожата е винаги черна
                            -подсветката на таблото е винаги червена
                            -таблото (циферблатите) е винаги черно ( не бяло и т.н. )
                            -праговете винаги са TI
                            Virus Alfa

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Skyline Покажи съобщение
                              - 18ките точно и само с тази шарка
                              - стикерите под мигачите, и отзад под 166
                              - спортно окачване ( по ниска е от нормалните ФЛ 166 и нито пружините нито амор. са еднакви с нормалните )
                              - на седалките подшивките на емблемата "алфа" са винаги от бял конец
                              -кожата е винаги черна
                              -подсветката на таблото е винаги червена
                              -таблото (циферблатите) е винаги черно ( не бяло и т.н. )
                              -праговете винаги са TI
                              А скапания ICS пак си свети зелено и изглежда ужасно на фона на всичко червено вътре
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                              Comment

                              Working...
                              X